Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
Belfabriekin asiakkaana saat käyttöösi monia käteviä puhelinominaisuuksia. Tämä mahdollistaa sen, että puhelinnumerosi kasvaa organisaatiosi mukana.
Useimmille Belfabriekin asiakkaille vakiotoiminnot riittävät, mutta jokainen organisaatio on tietenkin ainutlaatuinen. IVR-järjestelmämme ansiosta voimme rakentaa räätälöityjä toimintoja kaikille.
Autamme myös monia organisaatioita, jotka ovat itse aloittaneet rakentamisen Twillion kaltaisille puhelinpalvelualustoille, mutta jääneet lopulta jumiin tai kokeneet ylläpidon liian raskaaksi (tai tuen pilviin nousseet hinnat).
Jos sinulta puuttuu jokin ominaisuus, Belfabriek voi räätälöidä sen sinulle. Ohjelmointitiimimme on jo rakentanut useita ainutlaatuisia ominaisuuksia asiakkaillemme IVR-alustallamme.
IVR-järjestelmällä ei ole rajoja: se on paljon joustavampi ja laajempi kuin puhelinvaihde. Jos keksit sen, me ohjelmoimme sen sinulle kilpailukykyiseen hintaan.
Tapahtumia voi sattua, ja usein soittajat haluavat vain tietää, oletko jo tietoinen olemassa olevasta ongelmasta. He haluavat myös saada vahvistuksen siitä, että työskentelet tapauksen ratkaisemiseksi. Tällaisissa tapauksissa automatisoitu häiriötilannepuhelin on hyvä ratkaisu. Nauhoitat viestin kerran, ja kuunneltuaan sen soittajat voivat päättää, haluavatko he lopettaa puhelun vai puhua henkilökunnan jäsenen kanssa.
Tiedottaminen puhelimitse on monien asiakkaidemme ydintoimintaa. Usein soittajat kuitenkin arvostavat kirjallista vahvistusta. Tämä voidaan tehdä esimerkiksi lähettämällä puhelun jälkeen tekstiviesti, jossa on vahvistus tai lisätietoja. Kun tietokantasi ja alustamme välillä on yhteys, tämä on erittäin helppoa.
Yhdistämällä taitavasti puhelinnumero ja tietokantaan yhdistetty IVR-järjestelmä luottokorttiyhtiön asiakkaat voivat aktivoida luottokorttinsa itse, yötä päivää.
Anna asiakkaidesi ostaa tuotteitasi tai palveluitasi 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa. Yksilöllisen asiakaskoodin ja artikkelikoodien avulla he voivat tehdä tilauksia puhelimitse.
Kuinka paljon energiaa olet käyttänyt tänä vuonna? Kysymys, jota energiayhtiön mittarinlukijoiden ei enää tarvitse kysyä palvelunumeron ja yhtiön tietokannan välisen yhteyden ansiosta. Syötät mittarilukeman yksinkertaisesti itse puhelimitse.
Usein on tärkeää pystyä soittamaan nopeasti useille henkilöille kerralla. Esimerkiksi automaattisen kutsujärjestelmän avulla sinulla on hätätilanteissa oikeat ihmiset oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Sen lisäksi, että pankkien saldoja voi tarkastella verkossa, asiakkaiden on myös kätevää pystyä soittamaan pankin saldoihin pankin palvelunumeron ja suojatun järjestelmän kautta.
Kuten yllä olevista esimerkeistä näet, mahdollisuudet ovat rajattomat. Millaisia puhelintoimintoja haluaisit tarjota soittajille? Esittele meille ideasi ja me ohjelmoimme sen!