Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
Puhelinkeskukset tarvitsevat paljon puhelinnumeroita. Me autamme sinua!
Ihanteelliset ratkaisut puhelinpalvelukeskuksille
Belfabriek rakastaa kaikkia asiakkaitaan. Mutta puhelinpalvelukeskuksille meillä on erityinen mieltymys. Se on loogista, sillä vaikka posti, viestinvälitys, sosiaaliset verkostot ja chatbotit ovat yleistyneet, puhelinpalvelualalla on edelleen kyse asiakkaiden tukemisesta puhelimitse. Nopeasti. Hyvä. Ja onneksi yhä useammin, ja painopiste on vahvasti brändilähettiläiden luomisessa eikä niinkään tikettien käsittelyssä.
Pilvi-innovaatiot
Koska uskomme, että puhelinkeskusasiakkaamme ansaitsevat parhaan mahdollisen puhelintuen, panostamme jatkuvasti pilviratkaisujemme innovointiin. Lisäksi ymmärrämme, että puhelinpalvelukeskusten on saatava numero toimimaan koko ajan, yleensä jo eilen. Siksi meillä on aina riittävästi numeroita varastossa.
Edistyneet vaihtoehdot
Numeromme ovat heti "valmiina" soittajia varten. Mukana on kehittyneitä puhelinkeskustyökaluja.
Käytämme huipputeknistä IVR-alustaa, joka jakaa soittajat täydellisesti käytettävissä oleville puhelinpalveluagenteille. Syntyykö odottamaton (valtava) piikki, koska asiakkaasi unohti mainita, että valtakunnallinen kampanja on käynnistymässä? Ei hätää: jonomme pitää soittajat siististi odottamassa, kunnes agentti vapautuu. Haluaisitko mieluummin, että paikallinen järjestelmäsi hallinnoi puhelinliikennettä? Sekin on mahdollista, sillä puhelinpalvelukeskuksen tukipalvelun rooli sopii meille täydellisesti. Vielä kehittyneempiä vaihtoehtoja? Mukana on soittajien kojelauta. Pudotusvalikot, verkkokoukut, joustava reititys, puhelutallennus ja paljon muuta.
Missä tahansa asiakkaasi ovatkin, kotona tai ulkomailla, voimme yhdistää ja välittää lähes minkä tahansa puhelinnumeron puhelinkeskukseesi.
Onko sinulla asiakkaita, joilla on jo puhelinnumerot, mutta joilla ei ole (enää) tietoa siitä, missä ne ovat ja kuka niistä vastaa? Otamme mielellämme selvää puolestasi!
Haluatko, että laskutamme suoraan loppuasiakasta? Vai tekeekö puhelinkeskuksesi sen mieluummin itse? Olemme joustavia. Jos siis pyydät esimerkiksi kiinteän summan minuutti- tai puhelukohtaisesti, voimme sisällyttää sen siististi laskuusi.
Valitse puhelutallennus, jotta voit säästää puhelintilauksia. Tai käytä sitä koulutustarkoituksiin tai arviointikeskustelujen panoksena.
Webshopit
Terveydenhuolto
Hoitokodit
Logistiikka
Rakentaminen
Belfabriekin puhelinjärjestelmä helpottaa kaikkia organisaatioita.
Kunnianhimoisista ullakkohuoneen startup-yrityksistä aina satoja työntekijöitä työllistäviin varttuneisiin toimijoihin.