Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

Keskusliikkeen puhelinnumero

IVR-alustamme voi jakaa satoja samanaikaisia puheluita kaikkiin konttoreihisi eri puolilla maata.

Olipa sinulla sitten useita fyysisiä toimipisteitä, menestyvä franchising-yritys, johon yhä useammat yrittäjät liittyvät, tai 32 verkkokauppaa, Belfabriek-puhelinnumeron avulla sinulla on yksi valtakunnallinen numero, ja liikenne jakautuu siististi kaikkiin toimipisteisiin. Juuri niin kuin haluat.




Interaktiivinen puhevastealustamme (IVR) tarjoaa kolme vaihtoehtoa.


Aluetunnukseen perustuva jakelu

Tämä jakaa liikenteen soittajan numeron etuliitteen perusteella. Toisin sanoen: 212 New Yorkiin, 213 Los Angelesiin ja niin edelleen. Tämä on matalan kynnyksen vaihtoehto erityisesti soittajien kannalta, sillä IVR tekee kaiken työn. Soittaja ei kirjaimellisesti huomaa mitään.


Jakelu postinumeroittain

Tässä tapauksessa soittajaa pyydetään syöttämään postinumeron neljä numeroa, minkä jälkeen hänet ohjataan kyseiselle postinumerolle osoittamaasi toimipisteeseen. Vaikka soittajan on toimittava (syötettävä neljä numeroa), tämä menetelmä on hienosäädetympi. Erityisesti jos sinulla on useita toimipisteitä samassa suuntanumerossa, tämä on siistein vaihtoehto.


Alueen ja postinumeron yhdistäminen

On myös mahdollista yhdistää nämä kaksi toimintoa. Käytä esimerkiksi suuntanumeroa alueilla, joilla on yksi toimipiste (riittävän hienosäätöinen), ja kysy soittajilta heidän postinumeronsa alueilla, joilla on useita toimipisteitä. Entä jos joku soittaa matkapuhelimesta tai salatusta numerosta? Järjestelmä kysyy edelleen postinumeroa.

Anna meidän määrittää keskusnumerosi

Meidän on nyt helppo määrittää keskusnumerosi, joka ohjataan automaattisesti tiettyyn konttoriin. Laadimme mielellämme räätälöidyn ratkaisun sinulle!

Usein kysytyt kysymykset:

Voit ohjata puhelut toiseen haarakonttoriin esimerkiksi ruuhka-aikoina tai kun eri työalue on osoitettu. Jos kerrot meille muutoksista, me toteutamme ne. 

Voimme ohjelmoida ja toistaa puhelinvalikon, jonka avulla soittaja voi tehdä oman valintansa. Voimme myös käyttää Google DialogFlow'ta, jotta kehittynyt puheentunnistusrobotti kuuntelee, mitä soittaja haluaa, ja siirtää puhelun.

Yhden keskitetyn virtuaalipuhelinnumeron käyttämisen etuna kaikissa toimipisteissä on se, että saapuvat puhelut jakautuvat toimipisteiden kesken. Sillä ei ole merkitystä, mihin palveluntarjoajaan sivuliike on liitetty. Kukin sivukonttori pysyy siis joustavana, ja voit määrittää ja hallita keskitettyä numeroa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: