Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
"Tämä puhelu voidaan nauhoittaa palvelumme laadun varmistamiseksi." Yrityspuhelinnumeroon soittavat kuulevat säännöllisesti samanlaisen ilmoituksen. Todennäköisesti näitä numeroita isännöi Belfabriek.
Voit myös käyttää puhelun tallennustoimintoa yrityspuhelinnumerossasi. Tämän avulla teet automaattisesti tallenteet kaikista saapuvista puheluista. Belfabriek tallentaa äänitiedostot turvallisesti pilveen.
Kojelaudan kautta sinulla on suora pääsy tallenteisiin selkeässä käyttöliittymässä !
Puhelinkeskustelujen nauhoittaminen tarjoaa varmuuskopioita ja todisteita, mutta on myös hyödyllinen väline palvelusi parantamiseen.
Valitse tallenteet päivämäärän tai numeron mukaan ja kuuntele keskusteluja verkossa. Näet heti, mitä keskusteluja olet jo kuunnellut. Voit merkitä tärkeät puhelut tähdellä tai ladata ne tietokoneellesi.
Työskentelevätkö kollegasi tai ulkoinen puhelinkeskuksesi oikein? Voit kuulla sen nauhoitetuista puhelinkeskusteluista.
Tämä toiminto on niin monipuolinen, että lähes kaikki organisaatiot voivat keksiä sille sovelluksen. Puhelinkeskusten tiiminvetäjät käyttävät äänitallenteita kehityskeskusteluissa. Työntekijät kirjaavat itse lippunsa puhelun päätyttyä rauhassa ja kuuntelevat tarvittaessa nauhoituksia.
Puhelutallenteita käytetään usein myös todisteena tapahtumista tai menettelyjen noudattamisen tarkistamiseen!
Kyllä, jos puhelu on nauhoitettu ja tallennettu. Puhelua ei (tietenkään) voi tallentaa jälkikäteen.
Tämä riippuu asettamastasi säilytysajasta: 1 päivä, 1 viikko tai 1 kuukausi.
Hanki uusi puhelinnumero Belfabriekistä tai siirrä nykyinen numerosi meille, niin aktivoimme puhelutallennuksen puolestasi. Voit myös siirtää osan puheluistasi nykyiseltä palveluntarjoajaltasi meille, jolloin tallennamme vain nämä puhelut.
Tietosuojalain mukaan se ei ole tarpeen, kunhan olet puhelun aikana paikalla ja ilmoitat siitä etukäteen esimerkiksi seuraavasti: "Nauhoitamme tämän puhelun koulutustarkoituksiin".
Jos tätä ominaisuutta ei ole vielä otettu käyttöön, voit ottaa sen itse käyttöön sovelluksessasi sekä sen, kuinka kauan haluat säilyttää puhelut.
Kyllä, nauhoitamme sekä soittajan että soitetun osapuolen ja näytämme ne yhdessä äänitiedostossa. Kuulet siis molemmat osapuolet.
Ei, tallennustilaa riittää pitkänkin keskustelun nauhoittamiseen tai podcastin luomiseen, esimerkiksi jos haluat nauhoittaa puhelun puhelinnumeroon. Varmista vain, että saat luvan etukäteen, jotta voit jakaa keskustelun podcastina verkossa yksityisyyden suojaan liittyvistä syistä.
Ei. Sinun ei tarvitse käyttää muita sovelluksia tai pitää mikrofonia puhelimen lähellä nauhoittaaksesi puheluita.