Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!

Suomi:0800 552 123
Kansainvälinen:🌍 +31 (0)85 400 5588

Puhelimen tavoitettavuuden parantaminen

Julkaistu osoitteessa Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Puhelinsaavutettavuuden parantaminen, kiinteän puhelinnumeron parempi saatavuus, joustava soitonsiirto: nämä ovat kaikki hakutermejä, joilla meidät usein löydetään.

Ymmärtääksemme näiden hakusanojen merkityksen on hyvä tarkastella, mitä puhelinympäristöä nämä käyttäjät nyt käyttävät, mitkä ovat ongelmat ja miksi nämä käyttäjät etsivät parempaa puhelinratkaisua ja toista palveluntarjoajaa.

Toimistopuhelinjärjestelmät

Useimmilla organisaatioilla ja yrittäjillä on yrityskäyttöön tarkoitettu toimistopuhelinympäristö: ympäristö, joka on suunniteltu yhdessä kiinteässä paikassa (toimistossa) oleville käyttäjille, mahdollisesti muutamalla erillisellä päätekohteella, kuten etätyöntekijällä.

Tämä on erinomainen ratkaisu, jos haluat varustaa jokaisen työpisteen toimistopuhelimella, jotta ihmiset voivat soittaa puheluita.

Toive joustavammasta puhelinohjauksesta

Mutta: usein on toive pystyä käsittelemään tulevia puheluita joustavammin; ihmiset: eivät ole aina toimistolla kollegat ovat hajallaan eri paikoissa ja joskus kollegalla on vain matkapuhelin.

Tämä on usein tilanne päivystysnumeroiden, puhelinpalvelunumeroiden, päivystysnumeroiden ja vikatilannepuheluiden kohdalla: nämä halutaan pystyä asettamaan kaikille työntekijöille kaikissa mahdollisissa paikoissa ja kaikissa mahdollisissa verkoissa.

Joustavat työajat ja joustava työskentely varmistavat, että ihmiset haluavat hallita päivystysnumeron saatavuutta optimaalisesti.

Ratkaisu: puhelintiimisivu - soitonsiirto kaikkiin matka- ja kiinteisiin numeroihin

Tätä varten meillä on puhelintiimisivu, jossa kaikki, jotka voivat vastata puheluihin, voivat asettaa itsensä saataville ja ei-saataville.

Myös puheluiden käsittelyjärjestystä voidaan muuttaa reaaliajassa tällä tavalla: haluatko puheluiden menevän ensin toiselle kollegalle, itsesi ollessa varalla? Vedä kollegasi asemaan 1 puhelintiimissä ja itsesi asemaan 2.

telefoonteam pagina

Tämän hallintamenetelmän ymmärtää jokainen työntekijä, ja koska jokaisella on oma kirjautuminen, puhelintiimin perustaminen on helppoa tällä tavalla. Henkilöiden määrälle tai tällä tavoin käsiteltävien puhelinlinjojen määrälle ei ole rajoitusta: puheluita ei tarvitse koskaan menettää ja muutoksia voi aina tehdä joustavasti.

Tärkeää on myös se, että ei olla riippuvaisia yhdestä verkosta tai palveluntarjoajasta: se toimii kaikissa matkapuhelimissa ja kiinteissä puhelimissa: me ohjaamme puhelut mihin tahansa haluttuun puhelinnumeroon - kansallisesti tai kansainvälisesti.

Usein tämä on ratkaisu organisaatioille ja yrittäjille, jotka haluavat ohjata puheluita joustavasti: ei olla enää sidottuja yhteen paikkaan tai palveluntarjoajaan, vaan kuka tahansa voidaan lisätä puhelintiimiin vastaamaan puheluihin. Näin tuki-, myynti- tai siirtonumero saadaan nopeasti pystyyn!

Anna IVR-alustamme reitittää puhelut älykkäämmin

Haluatko lisätä vielä enemmän toiminnallisuutta puhelinnumeroosi? Se ei ole ongelma, omalla kehittyneellä IVR (Interactive Voice Response) -alustallamme voimme käsitellä puhelut myös kokonaan tai osittain automaattisesti.

Jos haluat esimerkiksi nauhoittaa vikailmoituksen ja lähettää sen sähköpostitse, se on mahdollista; näin voit pitää vikapalvelun aktiivisena ympäri vuorokauden ilman, että siihen vastataan reaaliajaisesti.

Viestin, vikailmoituksen tai tilauksen nauhoittaminen ja sen lähettäminen sähköpostitse yhdelle tai useammalle henkilölle on usein vielä helpompaa ja tuottaa parempia tuloksia: useampi henkilö vastaanottaa viestin ja siihen reagoidaan nopeammin.

Etkö halua ensin kuunnella viestiä, vaan haluat lähettää nauhoitetun viestin sähköpostitse tekstinä? Sekin on mahdollista: näin joku näkee heti, onko asia kiireellinen vai ei. Viesti ilmestyy tekstinä sähköpostin runkoon tai liitteenä; kätevää myös välittää kollegalle jatkotoimenpiteitä varten.

Miten tämä asetetaan?

Ehkä tämä kuulostaa niin hyvältä, että haluat ensin testata sitä? Se on tietysti mahdollista. Pyydä demonumeroa, syötä kollegasi puhelintiimiin ja katso, miten voit jakaa puhelut älykkäästi.

Onko tämä todella sitä, mitä etsit? Etsi sitten puhelinnumero kaupassamme tai jos sinulla on jo puhelinnumero, ilmoita, että haluat säilyttää nykyisen puhelinnumerosi: numeronsiirron avulla siirrämme sitten nykyisen numerosi vanhalta palveluntarjoajalta meille, uudelle palveluntarjoajallesi.

Nyt olet asettanut myyntilinjasi, asiakaspalvelunumerosi tai hätäpalvelun joustavimmalla mahdollisella tavalla!

Ei sitoumusta.
Korttia ei tarvita.
Kaikki sisältyy.

Täytä alla oleva lomake, ja palvelusi on käytössä muutamassa minuutissa.

Tyytyväiset Belfabriek-puhelinasiakkaat: